052-8572523 קובי ראובני
חיפוש מתקדם

בעל נכס? כמה דברים שכדאי לך לדעת על ניהול נכסים בתל אביב!

ניהול נכסים בתל אביב | פרופיליו נכסים תל אביב

בעל נכס? כמה דברים שכדאי לך לדעת על ניהול נכסים בתל אביב! תחום הנדל"ן נחשב למסועף ומורכב, ולצד מבחר האפשרויות להשקעה מניבה ולרווחים נאים, הוא טומן בחובו, בין היתר, מגוון נושאים חקיקתיים, תכנוניים וכלכליים, שמי שאינו עוסק בתחום איננו תמיד בקיא בהם. 

ניהול נכסים בתל אביב מציב בפני בעלי בניינים, דירות ונכסי נדל"ן עסקיים אתגרים שונים במקצת, מאשר מציב ניהול נכסים במקומות ובאזורים אחרים בארץ. זוהי הסיבה לכך, שבמידה ויש לכם נכס בתל אביב, ואתם משכירים אותו, מומלץ להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית ומנוסה בתחום ניהול נכסים בתל אביב, כמו פרופיליו, לדוגמה, ולחסוך לעצמכם את כאב הראש וההתרוצצויות הכרוכים בניהול עסק כזה בכוחות עצמכם.

מדוע נזקקים לשירותי ניהול נכסים בתל אביב?

בעלי נכסים בתל אביב, בין אם מדובר בנכס למגורים או בנכס שייעודו עסקי, לא תמיד עושים בהם שימוש בעצמם. לעיתים, הם נרכשו לצורך יצירת נכס מניב לעת הפרישה לגמלאות או לצורך הורשת הנכס כחלק מירושה שהם מותירים אחריהם לילדיהם או לנכדיהם. לעיתים, בעלים של נכס כזה, אף כלל אינם מתגוררים בישראל, מה שבאופן טבעי, הופך את כל ההתנהלות הכרוכה בניהולו לבלתי אפשרית עבורם. ניהול נכסים עוסק בכל מה שקיים מסביב לנכס, בין אם זה בחירת השוכרים, בחינת יכולותיהם הפיננסיות וההתנהלות מולם, ובין אם זה מבחינת הנכס, תחזוקתו, השבחתו וכל הנדרש לו לאורך תקופת ניהולו.

מה אם אני גר בארץ ויש לי את הזמן הדרוש לניהול הנכס בעצמי?

גם כאן, כאשר מדובר בשירותי ניהול נכסים בתל אביב, לחברה מקצועית המנוסה ומתמחה בתחום, תמיד יהיה יתרון משמעותי על פני אדם פרטי, אשר מנהל את הנכס הבודד שלו בעצמו. לרשות חברה כזו עומדים אנשי מקצוע (למשל עורכי דין, או, אפילו אנשי תחזוקה), אשר מאפשרים את ניהול הנכס וכל מה שכרוך בו בעלויות נמוכות בהרבה מאשר יצליחו אנשים פרטיים בעלי נכס בודד להשיג. בחברות כאלה גם קיימים מנגנוני תגובה ותחזוקה משומנים ויעילים, אשר מצליחים לתת מענה לכל סוגיה ופתרון לכל בעיה שעלולות לצוץ, בנוגע לנכס, תחזוקתו ולשוכרים הגרים בו. ייעול הניהול שלכם, על ידי שימוש בשירותיה של חברה המתמחה בתחום, יכול להעלות את התשואה שמניב הנכס שלכם, ובמקביל, להקל על חייכם באופן ניכר. בין הדבר נוגע לרכישת נכס לצורכי מגורים או כנדל"ן מניב, העסקה מתנהלת בסביבה עתירת סיכויים, אך גם לא מעט סיכונים, ועל מנת להבטיח שהנכס שאותר הנו הנכס הנכון המאפשר להפיק ממנו את המיטב, מומלץ להסתייע בשירותיה של חברה לניהול נכסים. 

חברה לניהול נכסים מורכבת מאנשי מקצוע המתמחים בתחום הנדל"ן, והיא נועדה, למעשה, לשחרר את בעל הנכס מהניהול השוטף של הנכס בפועל, אם מפאת חוסר הבקיאות בתחום זה ואם מפאת חוסר הפנאי. 

ניהול נכסים בתל אביב: הבטחה למקסום ההנאה והרווחים שניתן להפיק מהנכס עצמו

ממשרד Profiglio לתיווך וייעוץ נדל"ן, הנחשב למשרד בוטיק ותיק בשוק הנדל"ן ושצבר במרוצת השנים התמחות ייחודית בניהול נכסים בתל אביב, מסבירים שניהול נכסים מתייחס למכלול רחב של היבטים, החל משיווק הנכס ואיתור שוכר, דרך ניסוח וחתימה על חוזה, וכלה בגביית דמי השכירות, שיפוץ חד פעמי או תיקונים שוטפים, בהתאם להסכם אשר נקבע בין בעל הנכס לבין החברה. 

ניהול נדל"ן על ידי מומחים בתחום הנו מקובל מאוד בעולם המערבי, ובעשורים האחרונים הוא חדר לישראל וזוכה גם כאן להכרה רבה, היות ומדובר בהשקעה קטנה בהשוואה לשווי העסקה הפיננסית, עם הבטחה למקסום ההנאה והרווחים שניתן להפיק מהנכס עצמו, תוך כדי הימנעות ממכשולים ו"כאבי ראש" מיותרים.

המטרה: ליהנות מ"ראש שקט" ולהתפנות לעיסוקים האחרים

רבים מאלו השוקלים את האפשרות להיכנס אל התחום ולהשקיע ברכישת נדל"ן מניב, סבורים שהסתייעות בחברה לניהול נכסים בתל אביב או בכל מקום ברחבי הארץ הנו בגדר מותרות, ובפרט כשהעניין מסתכם בפרסום מודעה, מציאת שוכר, צביעת הקירות והדברה אחת לכמה שנים. 

ממשרד  Profiglio מציינים שהבעיות מתעוררות כשמחלחלת ההבנה שיש להראות את הדירה למספר שוכרים פוטנציאליים, כמו גם לנסח חוזה, לגבות שכר דירה, לדאוג לתשלומי החשבונות השוטפים, זאת מבלי להתייחס לתחזוקה שוטפת של הדירה, לתקן פה ושם ולהיות זמינים בכל שעה משעות היום למקרים של תקלות בלתי צפויות, כשבשורה תחתונה, מדובר בעיסוק במשרה מלאה. 

הפקדת הניהול בידי חברה מקצועית המתמחה בניהול נכסים, מכסה את מכלול האספקטים הכרוכים בתחזוק, תפעול והשכרת הדירה, בעוד שבעל הנכס יכול ליהנות מ"ראש שקט" ולהתפנות לעיסוקיו האחרים.