052-8572523 קובי ראובני
חיפוש מתקדם

דירות יקרה בתל אביב למכירה

סקירה כללית: היצע שוק נכסי יוקרה ודירות יוקרה בתל אביב למכירה

דירות יוקרה בתל אביב למכירה| פרופיליו נכסים תל אביב

מחפשים דירות יוקרה בתל אביב למכירה? בעשור האחרון אנו עדים לתופעה שבה גדל היצע בתי היוקרה ודירות היוקרה בתל אביב כמו גם אזורי היוקרה שמסביב, ונבנים לא מעט מגדלים ובנייני בוטיק ייחודיים, כשבמקביל בולטת גם תופעת המבנים לשימור. 

ממשרד Profiglio לייעוץ ותיווך נדל"ן, משרד מוביל המתמחה בנכסי יוקרה, מציינים שמחירי דירות היוקרה בתל אביב עלו והאמירו בשנים האחרונות ומשתווים כיום למחירים בערים המרכזיות בעולם. 

ממשרד Profiglio מסבירים שלהבדיל משוק המגורים העממי, שוק מגורי היוקרה מתאפיין בלקוחות שיש להם על פי רוב את הכלים להערכת מצב השוק ולאן פניו מועדות, ועל כן דורש תהליך המכירה ו\או הרכישה טיפול מקצועי וליווי אישי ודיסקרטי המוענק על ידי מתווכים בעלי ניסיון רב בנכסי יוקרה. 

שמירה על יציבות המחירים על אף ההאטה בשוק הנדל"ן


מנתונים סטטיסטיים עולה שיציבות המחירים של דירות יוקרה בתל אביב למכירה נשמרת, זאת על אף ההאטה בשוק הנדל"ן שמתרחשת בשנים האחרונות, כשההערכה היא שפלח שוק זה מורכב מלקוחות שרוכשים או מוכרים דירה שנייה שאינם בהכרח חייבים לרכוש או למכור, ויכולים להרשות לעצמם להמתין לזמנים טובים יותר. 

בניגוד לדעה הרווחת, מרבית מאותן דירות יוקרה בתל אביב למכירה נרכשות על ידי ישראלים למטרות מגורים, ורק כשליש מהעסקאות נערכות באמצעות תושבי חוץ, למרות שכל הרוכשים של נכסי היוקרה עושים זאת משיקולים של כדאיות כלכלית. 

הביקוש הגבוה ומיעוט ההיצע תורמת ליציבות במחירם ואף לעליית ערכם, והחל משנת 2010 ניתן להבחין בנהירה אל מגדלי היוקרה בתל אביב שנבנו בכל רחבי העיר, ובפרט בקו החוף, בסיטי ובצפון העיר.

הפרמטרים המשפיעים על מחירי נכסי היוקרה


ממשרד Profiglio מסבירים ששוק הנדל"ן הישראלי חווה כל העת תנודות ושינויים דינמיים, כשאזורים מסוימים הופכים למבוקשים יותר, כשהדבר מלווה בעליית מחיריהם של הנכסים באותם האזורים, בעוד שאזורים שהיו פופולריים בעבר עשויים במרוצת הזמן לאבד מערכם, כשהתהליך מלווה בירידת ערך הדירות. 

על כן, במהלך החיפוש אחר דירות יוקרה בתל אביב למכירה כדאי להתייחס למספר פרמטרים העשויים להשפיע על מחירי הדירות ולגרום להם לנסוק או לצנוח. מומלץ לרכוש דירה, ובפרט כשהדבר נוגע לדירות יוקרה, באזור מתפתח שבו קיימים כבר או עתידים להיבנות מוסדות חינוך, גני ילדים, מרכזי קניות, בידור ותרבות, כמו גם פארקים ונתיבי תחבורה ציבורית נגישים. פקטורים נוספים קשורים למיקום הדירה ביחס לסביבה ולגודלה, הנוף הנשקף מהחלון וכיוצא בזה.

לצפיה בנכסים