052-8572523 קובי ראובני
חיפוש מתקדם

מחפשים להשקיע בנדל"ן? הכירו את שכונת נגה תל אביב

פוריה 1 תל אביב – 1.9

אם אתם חושבים על רכישת נדל"ן בתל אביב, כדאי שתכירו את שכונת נגה תל אביב. שכונה שהוקמה בשנות ה-30 של המאה הקודמת, ועוברת שינוי חיובי עקבי בשנים האחרונות. הצוות המקצועי של פרופיליו מספר לכם על אחת השכונות המסקרנות בתל אביב.

ככה זה התחיל

בנייני שכונת נגה תל אביב נבנו אי אז בשנות ה-30 של המאה הקודמת. הסגנון הבינלאומי של הבנייה, עם אלמנטים של אר-דקו ובלוקים מאורגנים ומודרניים לא היווה אז משהו מיוחד. כמו המושבה האמריקאית הסמוכה לה, גם שכונת נגה נזנחה עם השנים. בתי רפאים, תשתיות מוזנחות, בתי מלאכה רבים והמון עזובה גרמו לשתי השכונות האלה להפוך לחצר האחורית של תל אביב.

שכונת נגה תל אביב – משהו חדש מתחיל

אחרי עשרות שנים של עזובה, משהו מתחיל להשתנות בשכונה. יזמים הבינו את הקסם של המבנים הישנים, ואת המרחב הייחודי של השכונה, וגם העירייה סייעה בכך שעודדה שיקום ושימור מבנים ישנים. כתוצאה מכך, חלק מהבניינים שופצו ושומרו, וקמו גם בניינים חדשים, ששימרו את המראה המקורי של השכונה: מראה רומנטי עם בניינים נמוכים ומיוחדים.

עלייה במחירים

עם השיפוצים והשינויים החלו גם לעלות המחירים, אולם הם עדיין לא הגיעו לשיאם. המחירים בשכונה עדיין נמוכים ביחס לנווה צדק הסמוכה, ואנשים הבקיאים בשוק הנדל"ן מסבירים שהמחירים בשכונה צפויים לעלות עוד בהמשך.

איך מוצאים עסקאות נדל"ן שיתאימו לכם?

אם אתם חושבים על רכישת נדל"ן בדרום תל אביב, או בכל מקום אחר, כדאי שתחשבו על שימוש בשירותיו של משרד מקצועי העוסק בתיווך נדל"ן. האדם הממוצע לא מספיק מבין בנדל"ן, ועלול לרכוש מבנים במקומות לא נכונים ובמחיר מוטעה. בעזרת ייעוץ תוכלו להבין האם זה אכן הכיוון הנכון עבורכם.

עסקת נדל"ן שמתאימה לכם

יועץ נדל"ן מכיר את השטח, ויוכל לתת לכם את כל המידע הרלוונטי, ולתבל אותו בעצות מועילות. הוא יפנה אתכם לעסקאות שיתאימו לכם, ויחפש איפה אתם יכולים להרוויח. כך לדוגמה, אם אתם חושבים על רכישת נדל"ן באזור שכונת נגה תל אביב, כדאי תתייעצו עם פרופיליו, שמתמחים בנכסים באזור ויוכלו לסייע לכם למצוא את העסקה הטובה ביותר.