052-8572523 קובי ראובני
חיפוש מתקדם

מקום לטיולים או נדל"ן לוהט? המושבה האמריקאית תל אביב היא גם וגם!

יש מקומות בהם מטיילים ויש מקומות שמתאימים להשקעות נדל"ן, אבל יש מקומות שהם פשוט גם וגם. הצוות המקצועי של פרופיליו מספק לכם את כל המידע שאתם צריכים על המושבה האמריקאית תל אביב, שמציעה מקום מצוין לטיולים וכר פורה להשקעות.

קצת היסטוריה

המושבה האמריקאית הוקמה על ידי נוצרים מורמונים מארצות הברית במהלך המאה ה-19. אלה היו 156 אנשים בעלי מקצועות שונים שהגיעו לארץ ממדינת מיין שבארצות הברית. מה גרם להם להגיע לארץ? האנשים הללו השתייכו לכנסיית המשיח והאמינו שהתיישבות שלהם בארץ תכשיר את הקרקע עבור שיבת היהודים לארץ ישראל, וכך הגאולה תתקרב. המתיישבים האמריקאים לא החזיקו מעמד זמן רב, ובתוך מספר שנים המושבה ננטשה. אחרי מספק שנים של עזובה הגיעו הטמפלרים מגרמניה, שהתיישבו במקום ופיתחו אותו. המושבה הגרמנית שגשגה עד פרוץ מלחמת העולם השנייה, אז גורשועל ידי הבריטים.

טיולים ותיירות

המושבה האמריקאית תל אביב שוכנת בין שכונת פלורנטין ליפו, ומשתרעת על פני שני רחובות מצטלבים: רחוב אורבך ורחוב בר הופמן. כאמור, הטמפלרים גורשו, אבל הבתים נשארו וכיום הם נמצאים בתהליכים של שיקום ושימור. ההיסטוריה של המושבה, והבניינים המעניינים שיש בה מהווים מוקד תיירותי. ניתן למצוא סיורים מודרכים שמתרכזים באזור, ומציעים למבקרים נגיעה בהיסטוריה.

אזור בפיתוח

המושבה האמריקאית משכה אליה מטיילים רבים, אבל גם את תשומת ליבם של יזמים שונים, שראו בה הזדמנות. בעקבות ההשקעה של עיריית תל אביב בשיקום ושימור מבנים, גברה ההתעניינות בשכונה, ובעשור האחרון המחירים בה עלו בשיעור של 50%. בכירים בעולם הנדל"ן סבורים שהמחירים בשכונה צפוייה לעלות עוד יותר עם סיום עבודות הפיתוח והבנייה באזור.

למטיילים ולמגורים

המושבההאמריקאית תל אביב מציעה שילוב נדיר של מרכיבים אדריכליים נדירים שהופכים אותה לשכונה מיוחדת. המקום מקבל קסם ייחודי שמושך אליו מטיילים רבים, ישראלים שמגיעים לתל אביב כדי להתרשם ממנה, וגם תיירים שמגיעים לארץ ובוחרים לבקר במושבה. המבנים המשומרים והייחודיים מושכים אנשים שרוצים לגור במקום לא שגרתי, וכן עסקים שמזהים את הפטנציאל של האזור ובוחרים לפעול בו. כל אלה מייצרים מקום מתחדש ומיוחד ביותר, אחד המקומות המבטיחים בתל אביב.