052-8572523 קובי ראובני
חיפוש מתקדם

מתחם נגה יפו – המשכיות ושינוי

מתחם נגה יפו הוא אחד המקומות המעניינים והתוססים בעיר המתחדשת במהירות. המתחם הזה מושך אליו בליינים, אנשי עסקים ובעלי הון. מהו המתחם המדובר, מהם הגבולות שלו ומה המאפיינים? כיצד הפך המקום למרכז בילוי תוסס ומעניין? בשורות הבאות נרחיב את היריעה על המתחם המעניין ונעסוק גם בעתיד שלו.

מתחם נגה יפו – כבולות ומאפיינים

מתחם הבילוי והמגורים הקרוי מתחם נוגה ביפו, שוכן באחר המקומות המעניינים בעיר. הגבול המערבי של המתחם הוא שדרות ירושלים, העורק המרכזי המחבר בין בת ים בדרום לבין תל אביב בצפון. מדרום תוחמת את המקום דרך סלמה, ורחוב אליפלט הוא הגבול המזרחי שלו. מדובר בשני עורקים חשובים ועמוסים במשך רוב שעות היום והלילה. הגבול הצפוני של מתחם נגה יפו עובר ברחוב אילת. ארבעת הרחובות הללו סורים על המקום והופכים אותו למעין נווה מדבר, שמורה שקטה בתוך ההמולה הבלתי פוסקת של העיר.

בתחילה, עוד בטרם הפך המתחם האמור לשם דבר, היו מחירי השכירות הן לדיירים פרטיים והן לעסקים, צנועים יחסית. כך התקבץ במקום, בלא הכוונה מיוחדת ובלא כוונה, מגוון עשיר של עסקים מצד אחד, ואוכלוסייה מעניינת מצד שני. בוטיקים, סדנאות ובתי קפה הקנו למקום אווירה ייחודית, בעלת אופי דומה לרבעי האמנים של פאריז, בזעיר אנפין. ציירים ואמנים רבים פתחו במקום סטודיו משלהם, לצד עסקים מתחומי אמנות שונים אחרים.

לצד המגוון הייחודי של עסקים, מאכלס המתחם גם בתי מלאכה ועסקים אחרים, שנותרו שם עוד מהתקופה שהמקום היה ספק אזור מגורים, ספק אזור תעשייה, ספק אזור מסחרי בזעיר אנפין. כל אלה יחד, יצרו במקום אווירה ייחודית, ידידותית ואפילו קורצת. 

איך הפך המתחם למרכז תרבות ובילוי

מתחם נגה יפו היה ונותר מקום שקט ומרוחק מהעין, למרות המיקום המרכזי שלו. בשנים האחרונות גילו אותתו אמנים, סופרים ואנשי תרבות, שחלקם עברו לגור במקום. עם הזמן עברו למקום גם בעלי הון, שמצאו במבנה הייחודי ובמיקום המעולה שלו מעני לצרכים שלהם.

אם מתחם נגה יפו קורץ לך, ואם יש לך רצון להפוך אותו למקום המגורים שלך, זה המקום הנכון עבורך וכדאי ליצור קשר בהקדם. המומחים של פרופיליו – ייעוץ ותיווך נדל"ן, יסייעו לך למצוא את המקום הנכון והמתאים ביותר עבורך.

מתחם נגה יפו