052-8572523 קובי ראובני
חיפוש מתקדם

שכונת נגה ביפו – מגורים ואיכות חיים

שכונת נגה ביפו הפכה לאחד מאזורי הדיור והבילוי המבוקשים בתל אביב, ובישראל בכלל. מהו מתחם נוגה ומה מייחד אותו? מה היתרונות שמציעים השכונה והמתחם לדיירים? בשורות הבאות נרחיב את היריעה בנושא.

מה מייחד את מתחם נגה

מתחם נגה כשמו כן הוא – אזור מוגדר ותחום, הנמצא מאחורי תיאטרון נגה ביפו. הגבול המערבי של מתחם נגה הוא שדרות ירושלים, השדרה המרכזית החוצה את יפו מדרום לצפון והגבול הדרומי של השכונה הוא דרך שלמה (המוכרת לנו יותר בשם דרך סלמה). הגבול הצפוני של המתחם הוא רחוב אילת, וממזרח תוחם את אזור מתחם נגה רחוב אליפלט. מדובר באזור מרובע, בעל עיצוב ייחודי ואווירה מזמינה.

המתחם כולל, מלבד אזור המגורים, גם לא מעט מקומות בילוי, באווירה אינטימית וייחודית. בשנים האחרונות מושך אליו המתחם אמנים ואנשי רוח, הרואים בו מקום מתאים ומלא השראה, שיסייע להם ביצירה. עם מקומות הבילוי כאמור ניתן למנות מסעדות, בוטיקים למיניהם ועוד. אם למוזה יש בית, הוא ככל הנראה נמצא במתחם נוגה.

שכונת נגה- כל היתרונות

אחד היתרונות של מתחם המגורים והבילוי נגה הוא הנגישות שלו. מצד אחד, המתחם ממוקם בתוך יפו, באופן שגורם לקסם היפואי לחדור אליו ולהעניק לו אווירה ייחודית שלא קיימת בשום מקום אחר. מצד שני, הוא מספיק קרוב ליציאה ממנה, מה שמאפשר לתושבי המקום להגיע אליו ולצאת ממנו, תוך הימנעות מפקקי התנועה האימתניים באזור.

יתרון נוסף, שכבר הוזכר לעיל, של שכונת נגה, הוא האווירה הכל כך פסטורלית שמציעה השכונה מדיירים בה ולמי שהגיעו אליה לבילוי. מעט מאד מקומות בישראל משלבים גם אווירה ייחודית כזאת וגם קרבה יוצאת דופן לתל אביב.

יתרון חשוב נוסף של המתחם הוא הקרבה שלו לאזור הבילוי ביפו. למעשה, גם מתחם נוגה עצמו מהווה אשור בילוי שאליו נוהרים אלפים רבים של ישראלים מדי שנה. הם מגיעים לבילוי במתחם מאזורי הפריפריה של תל אביב וגם מערים אחרות, רחוקות יותר.

המומחים של פרופיליו נדל"ן אמונים על שיווק ומכירת נדל"ן במתחם שכונת נגה. כאי ליצור קשר כבר כעת ולעשות צעד חשוב בדרך למגורים באווירה אחרת.

שכונת נגה ביפו | פרופיליו